HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 10., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bőrös malacsült sült zöldségekkel és pezsgős lilakáposztával, Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Fehérboros sütőtökkrémleves sült sonkával, Fehérboros zöldségleves sült sonkával, Kolbászos tökfasírt sült zöldségekkel és még 53 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bőrös malacsült sült zöldségekkel és pezsgős lilakáposztával, Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával, Fehérboros sütőtökkrémleves sült sonkával, Fehérboros zöldségleves sült sonkával, Kolbászos tökfasírt sült zöldségekkel és még 53 receptem




A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  5 válogatásában  58  receptem van, mutatom az elsőket. 
Unalmas a párolt rizs és a főtt krumpli?


Süss zöldségeket a marha, sertés, baromfi vagy hal mellé!
mindmegette.hu

Sült céklás receptek >>>  (4 receptem)

Bőrös malacsült sült zöldségekkel és pezsgős lilakáposztával


Receptek édesburgonyával >>>  (3 receptem)

Sült csirkecomb édesburgonyával és céklával




Receptek sült sárgarépával >>>  (11 receptem)

Fehérboros sütőtökkrémleves sült sonkával




Receptek sült zellerrel >>>  (6 receptem)

Fehérboros zöldségleves sült sonkával




Rengeteg recept sült zöldséggel >>> (34 receptem)


Kolbászos tökfasírt sült zöldségekkel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése