HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 17., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tepsis rakott krumpli lilakáposztával, Medvehagymás rakott krumpli és még 9 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tepsis rakott krumpli lilakáposztával, Medvehagymás rakott krumpli és még 9 receptem




A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  2 válogatásában 11 receptem van, mutatom az elsőket.
Ki tervez rakott krumplit holnap ebédre? 😋😋😋👌👌👌😍😍😍


Esszük a menzán, rendeljük a vendéglőben, és a legtöbb család otthoni étlapján is szerepel ez a kiadós, laktató étel.
mindmegette.hu

Rakott krumpli receptek >>>  (9 receptem)

Tepsis rakott krumpli lilakáposztával


Rakott burgonya receptek >>>  (2 receptem)

Medvehagymás rakott krumpli




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése