HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. október 13., péntek

Gombás mediterrán lecsó chorizo-val és tojással

Gombás mediterrán lecsó chorizo-val és tojással


Lassan vége felé tart a lecsószezon, bár mivel én nagyon kedvelem a lecsót, még télen is szoktam főzni. Most is megkívántam egy lecsót. Ezúttal mediterrán ízvilágot varázsoltam a tányéromra.

Hozzávalók:


  • 25 dkg fehér csiperke gomba
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 db újhagyma zöldjével
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 4 db paprika (lehetőleg színes)
  • 1 db nagy csípős hegyes zöldpaprika
  • 1 db chili
  • 2 db paradicsom
  • 2 szál kakukkfű
  • 20 db chilivel töltött olívabogyó
  • 2 szál bazsalikomlevél
  • őrölt fekete bors
  • őrölt csípős pirospaprika
  • morzsolt bazsalikom
  • morzsolt oregano
  • olívaolaj
  • 10 dkg chorizo
  • 2 db tojás
  • 2 db chili díszítéshez

  • Elkészítés:


    A hagymákat, bazsalikomot aprítom, a paprikákat, paradicsomot kockára vágom, a gombákat és az újhagymát szeletelem.

    Egy serpenyőben a hagymát megpirítom, hozzáadom a paprikát, majd a paradicsomot és a gombákat. Rárakom a kakukkfű ágakat. Fűszerezem.

    Felszeletelem a kolbászt, felverem a tojást.

    Amikor a zöldségek már csaknem megfőttek, hozzáadom a kolbászt, s rácsorgatom a tojást.

    Tálaláskor a tányérra szedek gombapaprikást, s díszítem egy chilivel.






    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése