HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 11., hétfő

Lecsó tejfölös kapros tökfőzelékkel és szalámival

Lecsó tejfölös kapros tökfőzelékkel és szalámival


Ez az étel a maradék hasznosítás terméke. Két ételt házasítottam össze, s megfejeltem sült szalámival. Az első ételből már csak lecsó volt, a másodiknál már nem volt feltét, s önmagában  kevés volt. Ha van tökös lecsó, miért ne lehetne így is tálalni. Finom volt.

Hozzávalók :

  • lecsó
  • tejfölös kapros tökfőzelék
  • 1 szelet szalámi
  • 1 db chili
  • kenyér

Grillezett kolbász tojásos lecsóval, rizzsel

Kapros, tejfölös tökfőzelék kacsanyak pörkölttel


Elkészítés:

A tányérba szedtem a lecsót, közbe-közbekanalaztam a tökfőzeléket, tettem rá egy szelet sült szalámit, díszítettem egy chilivel. Kenyérrel fogyasztottam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése