HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. szeptember 19., kedd

Csülkös bableves zöldségesen, tejfölösen

Csülkös bableves zöldségesen, tejfölösen


Vettem egy szép nagy hátsó csülköt. Az volt a szándékom, hogy megfőzöm, majd megtöltöm és megsütöm egy finom körítéssel. Végül, mivel az idő hűvösre fordult - úgy látszik az idén már nem lesz vánasszonyok nyara - a sütés elmaradt, s egy csülkös bableves lett belőle, két részletben.

Az első verzióban a levest sok zöldséggel, s a csülök felével főztem, tejföllel behabartam.  A chili természetesen nem hiányozhatott.

Kenyérrel fogyasztottam, sört ittam hozzá.






Egy hasonló leves receptje, bár a mostaniban nincs nokedli:

Csülkös bableves zöldségesen, nokedlivel, tejföllel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése