HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. július 26., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Lecsó télre

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Lecsó télre

Bár még jócskán odébb van a lecsó eltevésének az ideje, én augusztusban, de inkább szeptemberben szoktam nagyobb adagot főzni télre, a Mindmegette most jelentette meg a facebook-on is cikkét, melynek válogatásában szerepelnek az én téli lecsó receptjeim is.


Így spájzolj be gyümölcsből-zöldségből télre, avagy házi tartósítási kisokos - első rész!


Itt a befőzési és lekvárkészítési szezon! Ha a friss nyári gyümölcsöket télen is szeretnéd élvezni, tartósíts! Megmutatjuk, milyen módszerekkel érdemes.
mindmegette.hu

RECEPTEK BEFŐZÉSHEZ >>>



Lecsó télre


Tulajdonképpen én kétféle lecsót szoktam főzni, egyet a családnak, s egyet magamnak csípősen. Az alábbiakban ennek megfelelően két linket is adok. Ott a leírás mellett további fotók is láthatók.& Mielőtt bárki felszisszenne, a lecsót általában disznózsírral főzöm, de amikor ez a két befőzés volt, sok libazsír volt a hűtőben. Nem akartam, hogy megavasodjon, ezért kivételesen azt használtam fel. Egy biztos, az ízén nem rontott. :)

Lecsó télre a családnak - Lecsó eltevés I.


Csípős lecsó magamnak - Lecsó eltevés II.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése