HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. január 21., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Natúr lecsó csípősen, Grízes tészta baracklekvárral és még 11 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Natúr lecsó csípősen, Grízes tészta baracklekvárral és még 11 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzéséhez tartozó cikk válogatásaiban 14 receptem van.
Nem tudod, mit, mivel kombinálhatsz? SEGÍTÜNK! 30 pofonegyszerű recept a 3x30 napra!
Receptek fehérjenapra >>>  (9 receptem)

Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel




Receptek keményítőnapra >>>  (3 receptem)

Natúr lecsó csípősen




Receptek szénhidrátnapra >>>  (2 receptem) 

Grízes tészta baracklekvárral




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése