HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. január 17., kedd

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros marhagulyás

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros marhagulyás

A Mindmegette facebook bejegyzésében szerepel az ételem.
Egy finom Vörösboros marhagulyás ebédre vagy vacsorára? Vörösboros marhagulyás Receptek a Mindmegette.hu Recept gyűjteményében!


Egy finom Vörösboros marhagulyás ebédre vagy vacsorára? Vörösboros marhagulyás Receptek a Mindmegette.hu Recept gyűjteményében!
mindmegette.hu

"Természetesen"- mivel Magyarországon vagyunk - egy arrogáns megjegyzés itt is bejött:

Sándor Csoma És mitől vörösboros hanem főzöd bele , megiszod mellé ?

Mivel úriember vagyok, nagyon visszafogottan válaszoltam:
Kedves Sándor! Mielőtt gunyoros megjegyzést írsz, olvasd el a receptet. "...hozzáadjuk a bort. Addig főzzük takarék lángon, amíg megpuhul a hús és a zöldségek."

P.S. Megnéztem a nagy kritikus oldalát. Semmi önálló gondolat, csak a facebookról leszedett megosztások. Kedvelem ezeket az embereket. Imádnak másokat bírálni, ráadásul felületesen, igaztalanul, de képtelenek arra, hogy valamit a saját kútfőből kiizzadjanak.  Sajnos ők vannak többen. Szegény kis országunk ezért tart ott, ahol vagyunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése