HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. december 3., szombat

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Fehérboros székelykáposzta húsgombóccal

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Fehérboros székelykáposzta húsgombóccal

A Mindmegette facebook bejegyzésében megjelent cikk válogatásában 1 receptem van.
Tudtátok, hogy nem erdélyi, hanem egy ízig-vérig pesti recepttel van dolgunk?


Fehérboros székelykáposzta húsgombóccal




Ezt én már többször is írtam, de senki nem vette komolyan. Erdélyben sokáig nem is ismerték ezt az ételt. A receptjeimnél én nem is székelykáposztát írok, hanem Székely-káposztát, amit aztán a szerkesztők önkényesen megváltoztatnak. Mellesleg a cikkben is székelykáposztaként szerepel az étel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése