HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. szeptember 25., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-tarhonyás pörkölt, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Vörösboros zúzapörkölt, Currys cukkinikrémleves sajtkockákkal, Fusilli gombás-medvehagymás raguval

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-tarhonyás pörkölt, Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Vörösboros zúzapörkölt, Currys cukkinikrémleves sajtkockákkal, Fusilli gombás-medvehagymás raguval

A Mindmegette facebook bejegyzésében és a vonatkozó cikkében cikkében 49 receptem van.A cikkben több hivatkozás is van, mindegyiknél az első receptemet mutatom:
A szaftos hús- és zöldségraguk nagyon jól kombinálhatóak, jelentős részük gyorsan elkészíthető, és nagyobb mennyiségben is könnyedén megfőzhetjük, épp ezért vendégvárás esetén is jó jöhet néhány bevált tokányrecept.

pörkölt (12 receptem)

Vörösboros-tarhonyás pörkölt




sertéscombból főtt változat (3 receptem)

Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel



zúza (1 receptem)

Vörösboros zúzapörkölt





curry (21 receptem)

Currys cukkinikrémleves sajtkockákkal




ragu (12 receptem)

Fusilli gombás-medvehagymás raguval



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése