HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. augusztus 5., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával a facebookon és cikkében: Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal, Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal, Kolbászos gyuvecs és még 58 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával a facebookon és cikkében: Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal, Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal, Kolbászos gyuvecs és még 58 receptem

A Mindmegette facebook oldalán és cikkében lévő válogatásokban 61 receptem van.
Ha fel kell sorolnunk néhány ízig-vérig magyar ételt, akkor a harmadik-negyedik helyet szinte biztosan kiköveteli magának a lecsó. Pedig ez a zöldséges ragu nem nálunk született.

Lecsó, lecsó...


További lecsó és lecsós receptek >>> (55 receptem)

Rizses lecsó füstölt szalonnával és kolbásszal




Ratatouille receptek >>> (5 receptem)

Vörösboros ratatouille (francia lecsó) grillezett kolbásszal




Gyuvecs receptek >>> (1 receptem)

Kolbászos gyuvecs




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése