HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. augusztus 14., vasárnap

Receptem a Recept Város ajánlásával a facebookon: Baconös-fokhagymás fusilli medvehagymás pestoval

Receptem a Recept Város ajánlásával a facebookon: Baconös-fokhagymás fusilli medvehagymás pestoval
Baconös-fokhagymás fusilli medvehagymás pestoval
Amint már korábban – a medvehagymás pesto-nál – írtam, a kisebbik üveg tartalmát egy olasz tésztaételhez használtam fel. Nos, a recept és az étel.
http://receptvaros.hu/…/baconos-fokhagymas-fusilli-medveha…/

Amint már korábban - a medvehagymás pesto-nál - írtam, a kisebbik üveg tartalmát egy olasz tésztaételhez használtam fel. Nos, a recept és az étel.
receptvaros.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése