HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. július 14., csütörtök

Cukkinipörkölt parasztkolbásszal

Cukkinipörkölt parasztkolbásszal


A piacon vettem zöld és sárga cukkinit. A poén az, hogy drága feleségem kertjében rengeteg terem, rá is rohad, mert nem tud mit kezdeni vele. Van gömb cukkinije is, amiből ígért, de még egyet sem hozott. Ma, amikor elkezdtem készíteni az ételt, mondta, hogy van a hűtőjében cukkini (megnéztem 1 darab volt benne.) No mindegy. Elkészítettem a sajátomból, s nagyon finom lett. Először cifrázni akartam, hogy elkezdem a hagyma dinsztelésével, majd ... A végén mindent beraktam a serpenyőbe, s ahogy volt, megfőztem.


Hozzávalók:

  • 2 db zöld cukkini (kb. 50 dkg)
  • 1 db sárga cukkini (31 dkg)
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 db újhagyma
  • 3 db újhagyma zöldje
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 db lecsó paprika
  • 1 db csípős hegyes zöld paprika
  • 2 db chili
  • 2 db paradicsom
  • 3 ek napraforgó olaj
  • őrölt csípős piros paprika
  • őrölt fekete bors
  • oregano
  • 20 dkg apátfalvi parasztkolbász

  • Elkészítés:

    A hagymát, fokhagymát aprítom, a cukkiniket és az újhagymát szeletelem,  a paprikákat karikára vágom, a paradicsomokat nyolcadolom.

    Egy nagy serpenyőbe öntök olajat, rádobom az összes hozzávalót, fűszerezem. Fedő alatt főzöm.

    Közben felvágom a kolbászt, a serpenyőbe rakom.

    Amikor minden megpuhult, tálalok. Kenyérrel és vörösborral fogyasztom.









    2 megjegyzés:

    1. Fincsi lehetett! Van, hogy én is egyszerre kezdek el mindent dinsztelni, ha valami zöldségeset, vagy gombásat készítek. A végén semmi különbség nem érződik.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. A lecsóknál többnyire van sorrend nálam. Amikor télre készítek lecsót, mindent egyszerre belerakok. És ahogy mondod, semmi különbség. Úgy-hogy felesleges cifrázni.

        Törlés