HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 13., hétfő

Születésnapi ajándékok és ebéd

Születésnapi ajándékok és ebéd

Születésnapomon a Google üdvözlése volt látható, amikor megnyitottam a számítógépem:

A szokásos vásárlásból hazatérve pedig a feleségem ajándékai vártak a számítógép-asztalon, s egy finom ebéd az étkezőben.

Az ajándékokról készült fotó a díszcsomagolással szőrén szálán eltűnt. Ezért most újra fotóztam (már a csomagolás nélkül):


És a dupla virágú leánder, immár a teraszon.  Ezt már nem cipeltem vissza a fotó kedvéért:



Kértem a nejem, hogy ezt lehetőleg ne permetezze meg, mert a többit sikerült túl erős lével permeteznie (a levéltetvek ellen), s ezt a növények nem nagyon bírták, sok levél elszáradt, összetöpörödött.

A menü:

Lestyános pulykanyak leves, zöldségesen, grízgaluskával
Sült narancsos kacsacomb sültkrumplival, uborkasalátával

Én már reggel behűtöttem egy pezsgőt, ezzel koccintottunk.

Fotókat sajnos nem tudok mutatni, mert - mint azt már többször is elmondtam - a nejem nem szereti a fotózást.

Volt még: Eper cointreau-val
Csokoládés kuglóf

Ezekből már nem tudtam enni, mert teljesen tele voltam. (Én már sok-sok éve csak egy tál ételt eszem, mai fejjel már magam sem hiszem, hogy aktív külkeres koromban 5-6 fogásos ebédeket, vacsorákat ettem végig, többféle itallal. Nem volt semmi problémám, s gond nélkül őriztem évtizedeken keresztül a versenysúlyomat.)

A tortákat azért sikerült lekapnom, elsőként a csokoládés kuglófot:


Volt még gyümölcstorta, pontosabban zselés epertorta (ebből azért - mint ahogy a fotón is látszik, néhány órával később már fogyasztottunk).:




Végül is egy nagyon kellemes születésnap volt. Az ételek kiválóak voltak, sajnálom, hogy nem tudtam megmutatni mindent.

Este a lányom is felhívott, s meggratulált.

1 megjegyzés:

  1. Finom menüsor, jó ajándékok, erre van szüksége az embernek a családja körében a szülinapkor :-)

    VálaszTörlés