HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 12., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Darált húsos raguval töltött sütőtök sajttal, Fusilli gombás-medvehagymás raguval, Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval, Bácskai rizseshús és még 347 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Darált húsos raguval töltött sütőtök sajttal, Fusilli gombás-medvehagymás raguval, Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval, Bácskai rizseshús és még 347 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 352 receptem van:

A legjobb rizses egytálételek - minden háziasszony megmentői


Egytálételek (221 receptem)

Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel




Rizses fogások (60 receptem)

Darált húsos raguval töltött sütőtök sajttal




Ragu (11 receptem)

Fusilli gombás-medvehagymás raguval




Hal, s a tenger gyümölcsei (59 receptem)

Rántott harcsafilé majonézes zöldborsóval

 

Bácskai rizseshús (1 receptem)

Bácskai rizseshús vörösborosan



2 megjegyzés:

  1. Draga Endre. Boldog szulinapooot kivanok. Isten eltessen sokaig egeszsegben.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a jókívánságot.

    VálaszTörlés