HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 1., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Lencsefőzelék fasírttal, Halászlé kétféle halból, Avokádó jégsalátával és rákkal, Baconba tekert töltött krumpli és még 59 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Lencsefőzelék fasírttal, Halászlé kétféle halból, Avokádó jégsalátával és rákkal, Baconba tekert töltött krumpli és még 59 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 63 receptem van.



12 kreatív ötlet, mire használd a halkonzervet - 1. rész


Receptek a cikkhez:

Fasírt (6 receptem)  


Lencsefőzelék fasírttal




Halleves  (6 receptem)


Halászlé kétféle halból




Diétás ételek (13 receptem)


Avokádó jégsalátával és rákkal




Töltött krumpl (38 receptem)


Baconba tekert töltött krumpli



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése