HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. április 21., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Hummus pitában, Hagymás csilis bab kolbásszal, Tejes-tejfölös lencseleves virslivel és még 34 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Hummus pitában, Hagymás csilis bab kolbásszal, Tejes-tejfölös lencseleves virslivel és még 34 receptem


A Mindmegette cikkének válogatásaiban 37 receptem van.

Csicseriborsó, bab, lencse…


Receptek csicseriborsóval >>>  Találatok a csicseriborsó Kifejezésre (2 receptem)

Hummus pitában




Receptek babbal >>> babos - RECEPTEK (25 receptem)

Hagymás csilis bab kolbásszal




 Receptek lencsével >>> Találatok a lencse Kifejezésre (10 receptem)

Tejes-tejfölös lencseleves virslivel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése