HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. április 26., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 48 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 48 receptem


A Mindmegette  cikkében, illetve válogatásaiban 50 receptem van.

Itt az újkrumpli! Bomba tippek a vásárlástól a felhasználásig 

újkrumpli Találatok a újkrumpli Kifejezésre (48 receptem)

Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával




újburgonya Találatok a újburgonya Kifejezésre (2 receptem)

Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése