HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. április 13., szerda

Húsvét 2016

Húsvét 2016


Sajnos az idei Húsvétot nem itthon, hanem kórházban töltöttem. Bár az ágyat időnként elhagyhattam, s járókerettel kisebb sétákat tettem a kórterem környékén, eltávot mégsem kaptam, mivel a járókerettel megoldhatatlan lett volna a házon belüli közlekedés, főleg a lépcsők miatt. (Még szerencse, hogy az ajándékról a feleségem számára még időben gondoskodtam, s a kórházban elárultam, hogy hol találja.) Hazatérésem után (a tegnapi napon) azért készítettem néhány fotót a még megmaradt húsvéti dekorációból. Ezeket osztom most meg veletek:








1 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok! Remélem már teljesen felépültél. Nagyon szépek a húsvéti díszeid.

    VálaszTörlés