HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. február 25., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-zöldséges gulyásleves csipetkével, Túrós palacsinta mazsolával, Vürüsboros-tarhonyás paprikás krumpli és még 17 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-zöldséges gulyásleves csipetkével, Túrós palacsinta mazsolával, Vörösboros-tarhonyás paprikás krumpli és még 17 receptem

A Mindmegette cikkében 20 receptem van:

Mintaétrend: így lendülj bombaformába 2 hét alatt!

gulyásleves Találatok a gulyásleves Kifejezésre (9 receptem)



túrós palacsinta  Találatok a túrós palacsinta Kifejezésre  (3 receptem)



paprikás krumpli Találatok a paprikás krumpli Kifejezésre   (8 receptem)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése