HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 16., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sonkás-spárgás spagetti, Villámgyors medvehagymás-parmezános makaróni, Gombás-mángoldos penne, Rokfortos-túrós farfalle, Medvehagymás rigatoni füstölt lazaccal, Csőben sült bolognai spagetti vörösborral, Gyors kéksajtos tészta

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sonkás-spárgás spagetti, Villámgyors medvehagymás-parmezános makaróni, Gombás-mángoldos penne, Rokfortos-túrós farfalle, Medvehagymás rigatoni füstölt lazaccal, Csőben sült bolognai spagetti vörösborral, Gyors kéksajtos tészta


A Mindmegette  cikkének válogatásaiban sok  receptem van, megszámolni sem tudtam. .  A cikk a kedvencemről  - az olasz konyháról, azon belül is a tésztákról és szószokról  - ír és válogat recepteket.:

Fussili, penne, spagetti: melyik tésztához milyen mártás passzol?

 spagetti Találatok a spagetti Kifejezésre (15 receptem)

A receptek között az első az én első receptem, melyet a blogomra, s a Mindmegetté-re  feltettem. A fotót a Nokia mobilommal készítettem, olyan, amilyen, s még a nevet  is beállítottam. Aztán soha többet.

 
macaroni Találatok a makaróni Kifejezésre  (1 recept)



 penne Találatok a penne Kifejezésre (8 recept)



farfalle Találatok a farfalle Kifejezésre (1 recept)

 

rigatoni Találatok a rigatoni Kifejezésre  (3 receptem)



 bolognai Találatok a bolognai Kifejezésre (1 receptem)

 
Tésztás recepteket itt találsz >>>

Találatok a tészta Kifejezésre

Miután 10.000 recept van az összeállításban, nem számoltam meg, hogy hány receptem van benne, csak a legelső receptemet mutatom meg:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése