HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. november 3., kedd

Konyhafőnök Junior a TV-ben - konyhashow gyerekeknek, s nem csak gyerekeknek

Konyhafőnök Junior a TV-ben - konyhashow gyerekeknek, s nem csak gyerekeknek


Már többször szóvá tettem, hogy milyen nevetséges, hogy a főzőműsorokat 12 éves korhatáros gyűrűvel látják el. Szerintem nem tiltani, hanem inkább buzdítani kellene a szülőket, hogy vonják be gyermekeiket a főzésbe. A gyermekeket pedig ösztökélni kellene, hogy menjenek ki a konyhába segíteni az anyjuknak.

Nekem nagyon tetszik, hogy kedvenc chefem - Stahl Judit - gyerekeket is bevon a főzésbe.

Én magam tán még 10 éves sem voltam, amikor ott lábatlankodtam nagyanyám mellett a konyhában, (anyám ki sem tette a lábát a konyhába, életében nem főzött soha semmit) s segédkeztem is neki. Tőle tanultam meg a főzés szeretetét, s az étel és a ráfordított munka megbecsűlését.

Emlékezetesek az együtt sütött palacsinták, s életem első önálló étele, egy hagymás rostélyos.

Nagyapámat - aki cukrász volt - is lestem  munka közben, neki is segédkeztem, még sem lettem cukrász. Utólag sem bántam meg, hogy nyelveket tanultam, s külkereskedőként jártam a világot.

Az RTLII-n jelentkező A Konyhafőnök Junior-ban nyolc és tizenhárom év közti gyerekek mérkőznek meg egymással a konyhapultok mögött, ételeiket pedig a már jól ismert zsűri bírálja.

Több ezer gyerek jelentkezett az RTL Klub főzőműsorának Junior változatába, a versengés november 9-én startol. Ebben a szériában is Fördős Zé, Bernáth József és Vajda Pierre áll a zsűriasztal mögött, ők adják és értékelik majd a feladatokat. Kíváncsi vagyok, miként teljesítenek. Remélem, ezúttal kevesebb lesz a kemény bírálat, s inkább a segítő szándék dominál.

A magam részéről csak üdvözölni tudom ezt a vállalkozást. Nem lehet elég korán kezdeni megismertetni a gyerekekkel a sütés-főzés örömét.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése