HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. október 21., szerda

Feleségem új konyhai robotgépe - Gyömbéres zöldalma-zellerlé

Feleségem új konyhai robotgépe, Gyömbéres zöldalma-zellerlé


Még a nyáron mondta a feleségem, hogy már minden gépe öreg. Bár szerintem tökéletesen működnek, de egy könnyelmű percemben azt mondtam neki, amikor már sokadszor hozakodott vele elő, hogy rendben, megkapja névnapjára.

Ezt követően nekiláttam keresni a neten, átböngésztem különböző márkák oldalát, de egyik gép sem felelt meg.

A névnapjára végül is virág, desszert, és Metaxa lett az ajándék. Erről írtam is egy bejegyzést.

Feleségem Ilona napi ajándéka


A keresést azonban nem adtam fel, több hónap után találtam végre egy gépet - Philips HR 7778  - egy on-line kereskedőnél, amire a feleségem rábólintott. Biztonság kedvéért többször is rákérdeztem - mivel nehéz drága nejemnek kedvében járni - hogy ez már tényleg megfelelő-e, mert akkor megrendelem, s ezt nem lehet majd visszacsinálni.

Nos a szót tett követte, s ma meghozta a futár a masinát egy elég tekintélyes dobozban (a padlólapok 40x40 cm-esek).


A feleségemnek tetszett, mondta ezt nézte ki magának az Auchanban potom 90 ezerért.

Ki is próbálta a gépet, szeletelt magának zöldségeket, én csak megkóstoltam.

A gyümölcsszaftosítóval készített bombaitalból - gyömbéres zöldalma-zellerlé - viszont én is ittam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése