HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. augusztus 25., kedd

Főtt kolbász

Főtt kolbász


A gyorséttermek megjelenése előtt - ha gyorsan akartunk valamit enni - két lehetőség volt: vagy a Tejbüfé (ezek valamikor a '80-as évek tájékán megszűntek), ahol tejet, vagy kakaót, s péksüteményt árultak elsősorban, vagy a hentesek, ahol különféle főtt húsokat, sült kolbászt, hurkát, s főtt kolbászt,  krinolint lehetett venni, amit papír tálcán adtak mustárral, vagy savanyúval és egy szelet kenyérrel (Akkoriban barna kenyér volt a normális, a fehér kenyér később jött divatba.) Ma már egyre kevesebb hentes foglalkozik ezzel.

Nos, nosztalgiáztam, s főztem egy lecsókolbászt, amit mustárral, tormával, ketchup-pal, s barna kenyérrel fogyasztottam. Mivel szeretem a csípőset, a mustárra borsot, a ketchupra csípős paprikát szórtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése