HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. május 1., péntek

Május elseje, Munka ünnepe, Majális - Főtt kolbász mustárral...

Május elseje, Munka ünnepe, Majális - Főtt kolbász mustárral...



Május elsején ki szoktam menni a Ligetbe. A nem budapestiek kedvéért, a Városliget egy kedvelt kiránduló hely, Állatkert, Vidámpark (már a múlté), Vajdahunyad vára, Hősök tere, csónakázó tó (télen műjégpálya), Múzeumok, Széchenyi-fürdő, Felvonulástér (Dózsa György út, a volt Sztálin szoborral. s előtte az emelvénnyel (ott kellett elvonulnunk, emlékszem, úttörő ruhában vonultam gyerekként, s hogy meg ne fagyjak, az ing alatt pulóver volt. Később már felnőttként is gyakran elvonultam arra, még szerencse, hogy a cégem a közelben, a Bajza utcában volt)), s egy csodás nagy park, játszórét. Ez utóbbin rendezik meg már évtizedek óta a majálist. Ahol mit eszik a legtöbb magyar? Hát főtt kolbászt, vagy virslit mustárral, s iszik rá egy jó pofa sört. Idén is terveztem, hogy kimegyek, de csúnyán beborult dél felé, s mivel nem kívántam elázni, hát itthon maradtam.

De ha már itthon ünnepeltem, akkor készítettem magam egy adag főtt kolbászt!!! Bár a hangulata nem volt az mint a ligeti, de legalább olcsóbb volt! :)

Hozzávalók:
  • 3 db főzőkolbász
  • 2 tk mustár
  • 2 tk ecetes torma
  • 1 tk chili szósz
  • 1 db zsemle
Elkészítés:

A kolbászt megfőzöm,  a zsemlével, a mustárral, a chili szósszal és a tormával tálalom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése