HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. április 15., szerda

Robotchef - a jövő szakácsa

Robotchef - a jövő szakácsa



2017-ben tervezi egy londoni cég piacra dobni ezt a robotot. Kiegészítik még hűtőszekrénnyel és mosogatógéppel is. A robotchef a Hannoveri Vásáron mutatkozott be, ahol a  BBC Masterchef (Mesterszakács) című valóságshowjának 2011-es győztese tanította  ráklevest készíteni.

A vállalat tízezer fontért (4,1 millió forint) akarja forgalomba hozni a robotszakács háztartásokba szánt változatát, amelyhez több ezer recept is tartozik majd. A robotot profi szakácsok tanítják be, de lehetőség lesz arra is, hogy a tulajdonos is megtanítsa a saját kedvenc étele elkészítésére.

A robot nem tudja az ételeket egyszer sem elrontani, elsózni, vagy odaégetni, mivel az ételeket mindig ugyanúgy készíti el. De én azért biztos vagyok benne, hogyha egy ilyen chef főzne nekem, a nejem azt hívén, hogy én készítettem, fújolna, s sz@rnak mondaná az ételt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése