HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. december 18., csütörtök

NoSalty Pasta al dente receptverseny

NoSalty Pasta al dente receptverseny

 
Fehérboros-tejszínes-baconös penne kéksajttal és chilivel
Az én receptem: Fehérboros-tejszínes-baconös penne kéksajttal és chilivel
Amint tudjátok, beneveztem a NoSalty Pasta al dente receptversenyére. Bár írtam egy bejegyzést a blogomra, plusz kitettem a a szavazás elérhetőségéhez egy bannert a blog jobb oldalára, s a Facebook-ra is beírtam, de ezen kívül nem csaptam hírverést a rokonok, barátok, ismerősök körében. Még a lányom sem vette a fáradtságot, hogy szavazzon a receptemre. A feleségem már csak elvből sem szavazna rám, ő egy ideje lekicsinyli és ehetetlennek tartja, amit én "kotyvasztok", ráadásul büdöset csinálok, de még ha akarna sem tudna rám szavazni, mivel nincs külön számítógépe, az enyémről meg nem tudna, mivel a rendszer engem - az én számítógépem alapján - azonosít, így a leadott szavazat érvénytelen lenne.

De, én eleve nem is vártam, hogy sok szavazatot fogok begyűjteni.

Ami viszont nagyon meglepett, hogy a számos kiváló recept között, melyeknél nehéz lenne dönteni, hogy melyik a jobb,  mekkora az eltérés a leadott szavazatok alapján.

Vajon mitől van az, hogy egyik recept 1019 szavazatot gyűjt be, a másik csak 0 szavazatot kap. Némileg okozhat eltérést a szavazatok számában, ha valaki már rögtön a verseny meghirdetésekor nevezett, míg mások csak később. NO, DE EKKORA DIFFERENCIA?!?!? Itt valami nem tiszta!

A verseny még 3 napig tart, nyilván lesz még változás a szavazatok állásában. De én már most borítékolom, hogy az élen állók még jobban megnövelik szavazataik számát, míg a többiek csak szerény mértékben haladnak előre, de lesznek, akik továbbra is hátra szorulnak, sőt még egyetlen pontot sem kapnak, de nem azért, mert az ő receptjük kevésbé jó, mint akik elől tarolnak. Még ha van is különbség az ételek között, de NEM EZERSZERES!

Én a magam részéről nem vágytam babérra, örülök neki és megköszönöm, ha valaki rám szavazott, s esetleg a még hátralévő időben rám voksol.

x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése