HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. május 13., kedd

A Kiskegyed tavaszi receptversenye - Recepttár 2014.május, Zöldséges heringsaláta

A Kiskegyed tavaszi receptversenye - Recepttár 2014.május


A receptverseny kacsán az én egyik receptem

Zöldséges heringsaláta

is bekerült a RECEPTTÁR májusi számába, bár azt 2011. októberében küldtem.



A recept nálam:

2011. október 16., vasárnap

Zöldséges heringsaláta

Zöldséges heringsaláta

Hozzávalók :
  • Bismarck hering (hagymás hering)
  • fél sárgarépa
  • 1/2 étkezési paprika
  • 1/2 hegyes csípős zöld paprika
  • 1/2hegyes csípős piros paprika
  • 1 db paradicsom
  • 1 fej csiperke gomba
  • zeller levél
  • citrom
  • őrölt fekete bors
  • citrom lé
  • olíva olaj
  • Rosmarino (rozmaring olaj)
Elkészítés: 

Egy tányérba beleteszem váltakozva a hozzávalókat, borsozom, meglocsolom citromlével, az olajokkal, s díszítem egy citromszelettel. Vajas pirított zsömlével fogyasztom, s vörös bort iszom hozzá.


2 megjegyzés:

  1. Endre tiszta szívből gratulálok, rengeteg helyen jelensz meg, csak így tovább:-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó, köszönöm a garatulációt. De azt hiszem, ez a sok megjelenés nem elsősorban a "szakácsművészetem"-nek köszönhető, hanem annak, hogy sokfelé elküldöm a receptjeimet, annak érdekében, hogy növeljem a blogom látogatottságát. Nem vagyok benne biztos, hogy az eredmény arányban áll a ráfordított energiával. No mindegy, időm - sajnos - van.

      Törlés