HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. január 21., kedd

Rejtély - Fűre lépni szabad - Kovács Erzsi

Rejtély - Fűre lépni szabad - Kovács Erzsi


Egyszer már írtam valahol, hogy - legalább is nekem - rejtély, hogy bizonyos bejegyzéseim iránt miért ugrik meg az érdeklődés a legváratlanabb időben..Nos most ilyen a

Fokhagyma pucolás mikrohullámú sütővel



Ez a bejegyzés - melyet pont egy éve írtam egy YouTube videó láttán - már napok óta tartja "izgalomban" a látogatókat. Ráadásul a top-on van,.olyannyira, hogy messze az első a látogatottságot tekintve.

Úgy látszik, soha nem fogom megérteni, mi kelti fel időnként a látogatók érdeklődését.

De, ha már feltettem a Rejtély sláger kottáját, mely fiatalkorom egyik kedvelt filmjéből, a "Fűre lépni szabad" -ból való,  akkor úgy illik, hogy a betétdalt is megmutassam. A korombeliek talán emlékeznek rá, s jól esik egy kicsit nosztalgiázni, de esetleg a fiatalabbak is szívesen megnézik, meghallgatják.

Fűre lépni szabad trailer(1960)



És a dal Kovács Erzsi előadásában (még további akkori sláger kiséretében):

Kovács Erzsi: Rejtély - Veled is megtörténhet egyszer -Tűzpiros virág - Jó az álmodozás


2 megjegyzés:

  1. Amikor én megnézem, a látogatottságom én is meglepődök, de ez arra jó, hogy akkor arra kellene a hangsúlyt helyezni ami nagy érdeklődésre tart számot. Ez egy felméréssel is felér. Pl. nekem a kézműves blogomban van olyan bejegyzésem amit 4500-an látogattak meg, de az sem kevés ami 700-800 látogatót vonzott. De a gasztro blogomban is van olyan bejegyzésem ami 400-500-700 látogatót vonzott. Persze, hogy miért ezt csak azok tudnák megmondani, akiknek tetszett.. Én ezen azért annyit nem filozofálok.

    VálaszTörlés
  2. Vagy nagyon öregszem, vagy a téli depresszióm az oka, de a Kovács erzsi videón könnyekre fakadtam...

    VálaszTörlés