HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. január 21., kedd

Disznósajtos lakoma

Disznósajtos lakoma

A szokásos bevásárlásomon voltam ma a hipermarketben.Már a bejáratnál volt egy nagy kínálat - többek között - mangalica árukból. Itt kellette magát a disznósajt. Ellentétben az átlagos disznósajtokkal ez nem volt tele mindenféle szőrös-bőrös, nekem nem túl izgató, vonzó töltelékkel, hanem gusztán húsos volt, s piros a paprikától. Haza érve rögtön meg is kóstoltam. Nem csalódtam benne. Nem voltak benne rágós mócsingok, s kellemesen csípős, pikáns volt.
Újhagyma, paprika és paradicsom, no és házikenyér  kíséretében jól belakmároztam belőle.


1 megjegyzés:

  1. Mi is vettünk hasonlóan finomat, de nem mangalica kínálatban. De elfelejtettük megnézni a gyártóját, mert közben kidobtuk a lejárt újságját amiben volt, bár a férjem azt mondta, hogy megismeri a Spárban. Ugyanis pont olyan volt, ahogyan most Te leírtad, semmi bőr, porcogó, hanem húsos, és paprikás szinte már-már házias.

    VálaszTörlés