HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. szeptember 29., vasárnap

Receptem a RECEPTTÁR-ban: Vörösboros gombás szarvasragu zsemlegombóccal, sült lilahagymával

Receptem a RECEPTTÁR-ban:

Vörösboros gombás szarvasragu zsemlegombóccal, sült lilahagymával

A recept - melyet még 2012. januárjában töltöttem fel - megjelent a RECEPTTÁR októberi számában (nem siették el a közlést).



Miután a fotó nem a legjobb minőségű (ráadásul a képet - nem tudom miért - megfordították), alább megmutatom az eredetit, valamint a linket, ahol a recept olvasható, s további fotókat is láthattok.

Vörösboros gombás szarvasragu zsemlegombóccal, sült lilahagymával

Mindmegette hosszú mosolyszünet után (2 hónapig semmit sem közölt tőlem) elsőként ezt a receptemet publikálta. Talán mégsem olyan rossz a szarvasragum, mint ahogy drága oldalbordám mondta, aki azt "szar"-nak titulálta. Egy könnyelmű pillanatomban ezzel akartam meglepni őt, a lányomat és a sógornőmet. Soha többet! Nie wider, never again, никогда больше, mai più

Mellesleg korábban mindig az én feladatom volt többek között a vadas ételek elkészítése, s akkor még nagyon ízlett neki a főztöm. De hát, változnak az idők, ahogy a régi rómaiak mondták: Sic transit gloria mundi. (Így múlik el a világ dicsősége.)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése