HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. június 2., vasárnap

Gourmet Fesztivál - D. Tóth Kriszta és a gulyásfagylalt

Gourmet Fesztivál - D. Tóth Kriszta és a gulyásfagylalt


 Szeretem a gulyást, jó csípősen. Szeretem a fagylaltot is, de a gulyásfagylalt bizarrnak tűnik.

Idén is megrendezték a Millenárison a Gourmet Fesztivált. Én nem mentem ki, bár szívesen megkóstoltam volna néhány különlegességet, mivel nem volt kedvem bőrig ázni, s a belépő ára is húzós volt.

Némi betekintést nyújt a fesztivál hangulatába az indavideo igencsak rövidre sikeredett filmje, melyben D. Tóth Kriszta és Tokár Tomi bóklásznak a fesztiválon. Szívesen néztem volna egy sokkal hosszabb barangolást és beszámolót. A mozikban a 3D már nem számít újdonságnak,  vannak már vetítőtermek, ahol szagokat is permeteznek be a nézőtérre. Van ahol a székek is mozognak, ez realisztikussá teheti például a borospince látogatásokat, ahol a kedves vendég már jobban a pohár fenekére nézett.

De a gasztrótémájú filmek igazi élvezete még várat magára, amikor  az ételek ízét is érezni lehet majd. Bár nem biztos, hogy minden esetben ez élvezetes lesz. Gondoljunk csak arra, ha a szakács odakozmálta, vagy elégette az ételt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése