HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. május 22., szerda

Szepyke tiltakozik, de mi ellen is? Válasz Szepykének

Szepyke tiltakozik, de mi ellen is?

Válasz Szepykének


Szepyke az alábbi bejegyzést írta, hogy hova és mi ellen az nem derült ki, csak sejteni lehet:

"Kedves Imre, tisztelettel kérlek, hogy ne említsd meg a nevemet a bejegyzéseidben, főleg ne olyan stílusban, ahogy ezt teszed. Nem az első eset, hogy finoman, de sértegetsz, még a nevemet sem helyesen írod le. Főzőcskézzél, elmélkedj a világ dolgain, mindezt úgy, hogy engem kihagysz belőle. Köszönöm, szepyke"

Szepykével kapcsolatban - emlékezetem szerint - három alkalommal tettem említést bejegyzéseimben :

Először egy játék kapcsán:, amikor is "Jó szó"-t küldtem neki

2011. március 31., csütörtök


"Egy jó szó" játék 

.

Szaffina
Szepyke
Tálaló

.


Majd:

2012. március 28., szerda


Gasztroblogok, Paprika&Tomato Gastroblog Toplist

Gasztroblogok Paprika&Tomato Gastroblog Toplist

Egy kedves blogtársunk - Szép Csilla - készített egy gyűjtőblogot, pótolandó a megszűnt Gasztroblog-ot.

Köszönet a fáradozásáért.

A blog elérhetősége:

Gasztroblogok"

S végül, amikor érthetetlen volt egy korábbi bejegyzésemmel kapcsolatos nagy érdeklődés:

2013. május 20., hétfő


Múlt heti Top Ten - Rejtély

Múlt heti Top Ten - Rejtély

 Az elmúlt hét leglátogatottabb oldalai:


BejegyzésOldalmegjelenítés
61

"Már több mint egy hete ez a bejegyzésem benne van a top 5-ben. (Ebben a pillanatban a mai topban az 1. helyen van.) Nem tudom, hogy ez az érdeklődés  Szepyke gyűjtőblogjának, vagy pedig az én Toplistámnak szól. (Minden esetre nincs új jelentkező.)

Nem kívánok Szepyke ellen agitálni, de azért furcsának találom, hogy az én gyűjtőblogom  - Gasztroblogerek színe -java - lényegében bojkottálva volt, csak néhányan tették be a gyűjtőblogom bannerjét az oldalukra,  holott semmivel nem nyújtott kevesebbet, mint bármely más gyűjtőblog, ráadásul én - kérés nélkül - felvettem az összes ismert blogot a listába."

Nos, ezek közül melyiknek a stílusával van baj, melyik a sértegető, amit ráadásul nem először teszek meg? Talán az volt a sértő, hogy azt írtam "egy kedves blogtársunk - Szép Csilla", vagy hogy küldtem egy "Jó szó"-t?

Megsértődni nekem lenne okom: "Főzőcskézzél, elmélkedj a világ dolgain, mindezt úgy, hogy engem kihagysz belőle." Ez nagyon is lekezelő, főleg a "főzőcskézzél" kitétel, miután receptversenyeken több díjat is nyertem, megtisztelő helyezést értem el a Goldenblog-on, a Mindmegetté-nél eddig 282 receptem jelent meg, de a Receptár is közölte több receptemet.

Az már csak hab a tortán, hogy Szepyke - miután felháborodik, hogy a nevét sem tudom leírni helyesen, felcsap keresztanyámnak, s Imrének szólít, holott én a szüleimtől - apám után - az Endre nevet kaptam a keresztségben.

Nos, Kedves Szepyke, a magam részéről nem kívánok veled a jövőben foglalkozni, de ezt muszáj volt elmondanom. Nekem nincs okom a stílusomon változtatnom, talán neked kellene egy kicsit elgondolkoznod. Saját magad jellemezted magad a blogodon: (nagyképű) szepy smiley

3 megjegyzés:

  1. Tökéletesen egyetértek veled!

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy Szepyke tévedésből a Te blogodba írta az Imrének szánt észrevételeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom ki lenne az a bizonyos Imre. De ha így van, már bőven lett volna ideje Szepykének, hogy elnézést kérjen. Szerintem ő ezt nekem szánta, csak azt nem tudom miért. Én nem bántottam meg őt. Sőt!!! Valószínűleg féltékenység lehet az oka. Még pedig azért, hogy én is elő mertem állni a gyűjtőblogommal. Szepyke-barátok annak idején meg is rótak ezért. Mi szükség volt arra, hogy én is indítsak egy gyűjtőblogot, amikor a Szepyke is készített. A botorok nem értették, hogy minél több gyűjtőblog van, annál nagyobb az esélye, hogy a blogjukat, blogjainkat felkeresik.

      Törlés