HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. május 4., szombat

Dendrobium

Dendrobium

A virágot bő egy hónapja adtam  a feleségemnek a születésnapjára. Mintha semmi idő nem telt volna el, a virág ugyanúgy pompázik, mint amikor megvettem. Míg más virágok néhány nap, maximum 1 hét alatt elvirágoznak, ezek az orchideafélék akár hónapokig is pompáznak. A már korábban bemutatott lepke orchideák már 2-3 hónapja virítanak. Fantasztikus!.




Korábban drágák voltak az orchideák, szinte luxusnak számítottak, ma már elérhető áron megvásárolhatóak. S ha az ember azt is számításba veszi, hogy meddig gyönyörködhet bennük, sokkal inkább érdemesebb orchideát venni, mint bármely más vágott virágot. És még az illatuk is nagyon kellemes.

4 megjegyzés:

  1. Ez az orchidea tényleg gyönyörű. A sok fajta között ez biztos az, amelyik nem olyan igényes tartású. A formáját illetően - virág, szár - gondolom azt, hogy nem is az ismert orchidea kinézetű.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos ez a virág!
    Egyetértek a virágvásárlásról alkotott véleményeddel.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is csodásak az orchideák, bármelyik faj, nekem mind tetszik. Valóban sokáig lehet bennük gyönyörködni és megfizethető áron kaphatók. Nekem is van néhány, ami már többször virágzott.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, hogy ez a virág hogyan került elő a látogatók által, de ez a virág egy csoda. Maga a gyönyörűség.
    A konyhaablakban várakozik, hogy újra virágba boruljon, közben több új hajtást is hozott.

    VálaszTörlés