HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. március 15., péntek

Visszatért a tél - Március 15.

Visszatért a tél - Március 15.

Az időjárás megint produkált egy nagyot, visszahozta a telet, amikor már kellemes tavaszias volt az idő, s megjelentek az első virágok. A márciusi ünnepségeket is elintézte. Nem gond, hogy a beharangozással szemben a miniszterelnök még sem mond beszédet a Nemzeti Múzeumnál, helyette Bruxekkes-ben szónokolhat kevésbé hálás közönség előtt, ahol nélkülözni kényszerül kedves lengyel barátait, s az ellenzék dilemmája - egy színpadon, vagy külön beszéljenek - is megoldódott.

 Én azzal kezdtem az ünneplést reggel, hogy nekiláttam havatlapátolni.

Képek a behavazott kertről:








Kilátás az emeleti fűtött szoba ablakából a havas téli  kertre:




2 megjegyzés:

  1. Hát igen, elképesztő. A meleg szobából a virágzó szobanövényeiden keresztül azért nem csúnya látvány tárul elénk. Csak az a baj, hogy én így látva is utálom a telet - az én ablakomból nézve is. Nem beszélve a "programodról" ami a hólapátolás...

    VálaszTörlés
  2. Az ünneplés nálunk is hóhányással kezdődött. Már előre írtózom a nagy sártól, ami a hó olvadásakor lesz. De reméljük, ez volt a tél utolsó erőfitogtatása, és mostmár egykettőre beköszönt a tavasz!

    VálaszTörlés