HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. március 14., csütörtök

Mangalicatepertő

Mangalicatepertő

Tegnap elugrottam az Újbudai piacra, beálltam a hosszú sorba, s vettem - többek közt - mangalica tepertőt. Korábbi bejegyzésemben már írtam, hogy ez az árus maga készíti valamennyi termékét, s messze a többi árus ára alatt árusít. Nála a bőrös mangalica tepertő kilónkénti ára 1.900 Ft, míg a szomszédos árusoknál a normál tepertő 2.500 Ft. Nem mindegy! S ráadásul finom is!

Ma ez volt a vacsorám fehérkenyérrel, újhagymával, paprikával, s paradicsommal.


3 megjegyzés:

  1. Véletlenü kitöröltem Lívia megjegyzését:
    Nálunk is éppen tegnap szerdán volt tepertő vacsorára, a férjemnek a pesti oldalon volt dolga és bement a Klauzál téri csarnokba és ott egy árustól vette. Szintén ők sütik finom házias volt, és 2000 forint kilója - több más termékük is van.
    Mit szólsz ehhez a pocsék téli időhöz. Fehér minden és hideg van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utálom a telet, ráadásul a napot hólapátolással kezdtem Úgy hiányzott, mint púp a hátamra.

      Törlés
    2. Én is nagyon utálom, már annyira várja mindenki az igazi tavaszt. Nem vagyok fiatal, - sőt - így aztán megéltem egy pár március 15-ét, de nem emlékszem arra, hogy olyan rossz idő lett volna, hogy elmaradt volna országszerte a megemlékezés szabadtéren. Sok ember készült arra, hogy kint legyen ezen a napon.

      Törlés