HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. március 27., szerda

Behavazva

Behavazva

Már nagyon unom a telet. Gondolom, Ti is unjátok, de az is lehet, hogy az én ezzel kapcsolatos bejegyzéseimből is elegetek van már. Lehet, hogy inkább recepteket és ételfotókat látnátok szívesebben.

Nos, amikor újra elkezdtem a Gellért nappali kórházában a kezeléseket, arra időm se, s kedvem se  nagyon van, hogy fözöcskézzek. Ma például hazafelé megálltam a Fehérvári úti piacnál, s egy fokhagymás, tejfölös sajtos lángos volt az ebédem. Bár velem volt a fényképezőgépem, végül nem fotóztam le, mert nem tudtam hol letenni a LÁNGOS-t.. Szeretem a lángost, de azt egy személyre nem érdemes csinálni, s ráadásul sok olajban kell kisütni, s illatosnak sem igazán nevezhető.

Ezek után jöjjenek a mai fotók, melyek a ma reggeli állapotot mutatják. A hó már reggel nagyobb volt, mint tegnap, s külön öröm egész nap szállingozott. Ráadásul a lányunk egy nappal korábban jött haza, így a kocsibeállót is le kellett takarítani.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése