HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. január 9., szerda

Vörösboros pulykanyak pörkölt fusillival

Vörösboros pulykanyak pörkölt fusillival

Hozzávalók :
  • 4db pulykanyak
  • libazsír
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 3 db paradicsom
  • 1 db csípős hegyes paprika
  • chili paprika
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • 1 db pörkölt szaft kocka
  • vörösbor
  • fusilli tészta
Elkészítés:

A pulykanyakakat fűszerezem, egy serpenyőben libazsírban megsütöm, félreteszem. A zsírba beleteszem  az aprított hagymákat, megdinsztelem. Hozzáadom a kockára vágott paprikát és paradicsomot, a chilipaprikát, fűszerezem, a pörköltszaft kockát is belemorzsolom. Visszateszem a pulykanyakakat, feleresztem vízzel, főzöm. Amikor már majdnem puha, öntök hozzá vörösbort.

Közben al dente megfőzöm a tésztát. (Ne higyjünk a gyártónak! A zacskón 7 perc volt a javasolt főzési idő, 7 percnél még kemény volt a tészta, pedig a villanytűzhelyen a 7-es, majd 8-as fokozaton főztem, végül a forrástól számított 13 perc után értem a el a fogkeménységet.)

Tálalok. A tányérra rakok tésztát, rá egy nagyobb pulykanyakat, s meglocsolom a szafttal, teszek rá egy chili paprikát. Ecetes uborkával fogyasztottam




4 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon finom volt.
    A szemnek kellemes!:)

    VálaszTörlés
  2. A kifőtt tésztát szeretjük főleg ha pörkölt kerül rá, de sokféle édes változatban is. Ez is jó lehetett.

    VálaszTörlés
  3. Én a pulykanyakból inkább levest szoktam főzni, de biztos jó volt pörköltnek is!

    VálaszTörlés