HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 2., vasárnap

NEM

NEM 


Tudom, ez egy gasztroblog, s lesznek akik elítélnek azért, hogy ezt a bejegyzést írtam. De, bár református családba születtem, s apai ágon református főpap volt a nagyapám (akit sajnos nem ismerhettem, mert születésem előtt meghalt), én magam szinte gyermekkorom óta ateista vagyok.

A sors úgy hozta, hogy külkereskedő lettem. Ezen a pályán főleg két típusú emberrel kellett a versenyt felvennem. A munkáskáderekkel, akik szinte kivétel nélkül bunkók voltak, s a zsidókkal, akik viszont többnyire okosak voltak, s több nyelven beszéltek. Azt kell mondanom, hogy az utóbbiak inkább elfogadtak, nem egy esetben még segítettek is. Elmondhatom, hogy közülük többen is a barátaim lettek.

Éppen ezért mélyen felháborít a Jobbikos képviselő parlamenti beszéde. Szívem szerint  - sajna a derekam megint nagyon elviselhetetlen - én is ott lennék a mai tüntetésen a Parlament előtt.

De, ezzel a bejegyzéssel is szeretném kinyilvánítani, hogy mélységesen elítélek mindenfajta rasszizmust, antiszemitízmust..Örülök neki, hogy kormánypárti, s ellenzéki politikusok most végre összefogtak, s együttesen elítélik ezt a szélsőséges, szégyenteljes megnyílvánulást.

6 megjegyzés:

  1. Ha a hataloméhes zsidó bankároknak köszönhetően te is az utcára kerülnél, akkor más véleményed lenne. Nemkülönben, ha egy 15 tagú cigány család költözne a szomszédodba. Úgyhogy ne oszd itt az észt ha megkérhetlek. Amúgy szegény nagytatád forog a sírjában.
    Szégyellhetnéd magad.
    ui. Az ártatlan, lemészárolt palesztin gyermekekről miért nem posztolsz? Az már nem éri el az ingerküszöbödet?
    Zsú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem neked van okod szégyelni magad a nézeteidért.
      A bankárokat nem kell szeretni, de mind hataloméhes zsidó lenne? A nagyapámnak biztos nem tetszene a rasszizmus és az antiszemitizmus. Az áldozatul esett palesztin gyerekeket, mint ahogy a zsidó gyerekeket is sajnálom. De itt most nem Izraelről és a palesztinokról van szó, hanem rólunk.
      Mellesleg én voltam számos muszlim országban, s éltem éveket is ott. A jihádot (szent háborut) ők találták ki, s nem a zsidók. Irán akarja a föld színéről is elpusztítani Izraelt, s nem fordítva. De mégegyszer mondom, itt rólunk, magyarokról van szó, hogy akarunk-e egy gyűlölködő fasiszta világban élni, vagy sem. Én nagyon nem szeretnék.

      Törlés
  2. Elítélem azt is, ha az ilyen megnyilvánulásból politikai tőkét akarnak kovácsolni, mint ahogy ma is tették!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek veled. Itt nem arról van szó, hogy ki milyen pártnak a tagja - én pl. soha egyiknek sem voltam és nem is leszek - hanem arról, hogy egyetlen jó érzésű ember sem tűrheti a rasszizmust, antiszemitizmust, hogy megint nyilas, fasiszta világ legyen, ember csoportokkal azt műveljék amit a második világháború utolsó éveiben, hónapjaiban. De ez nem is töténhet meg mert hála Istennek nincs már olyan ország itt Európában mint a Német Birodalom volt és benne olyan őrült, idióta sem mint Hitler. Békére, nyugalomra van szükség, mert csak az teremti meg a fejlődést, az előrejutást.
    Örülök az összefogásnak.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Hobbychef és Lívia! A dolgozó, normális életet élni szándékozó magyar családok ellehetetlenítésén, rabszolgasorban tartásán, az idős vidéki emberek kirablásán, meggyilkolásán, hazánk tönkretételén, elkótyavetyélésén hogyhogy nem háborodtok fel? Bedőltök azonban a megélhetési rettegők ajvékolásának, ami csupán politikai színjáték, közismerten a holoüzletág egyik életben tartója...
    Szerintetek nem kockázatos a parlamentben (vagy bárhol, vezető állami pozícióban) magyar-izraeli - illetve bármilyen - kettős állampolgár ténykedése? Nagyon sokan kikérjük magunknak, hogy minket ilyenek "képviseljenek"!

    Még hosszan folytathatnám, de azt mondom, inkább főzzünk, mert a politika - amit kik is irányítanak? :) - úgyis csak átver bennünket.

    Üdv.
    Karolina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Karolina! Hobbychef oldalán én az Ő bejegyzéséhez szóltam hozzá. Nem akarok és nem is illik az oldalán keresztül mással vitáznom, de mivel engem is megszólítottál, így válaszolok. Eltértél a lényegtől.Szoritkozzál kizárólag arra, amiről szólt Hobbychef bejegyzése, és az én hozzászólásom is. Arról amit az a bizonyos képviselő mondott, tehát kimondottan a zsidó kettős állampolgárokról.Ez antiszemita, rasszista megnyilvánulás és ez nem fogadható el. Egyébként pedig ki juttatta be a képviselőket - bármelyiket - a parlamentbe? Ha kikéred magadnak, akkor miért nem néztél utána annak, hogy kire szavaztál. Ha pedig nem szavaztál akkor ne kérjél ki semmit. Engem meg olyanok ne képviseljenek akik zsidóznak. Hogy az országban mi van, mindenki látja, tapasztalja, másfél év múlva lehetőséged van leszavazni.

      Törlés