HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 30., vasárnap

Grillezett pangasius édeskrumplival, zöldségekkel

Grillezett pangasius édeskrumplival, zöldségekkel

Szerintem a pangasius grillezve a legfinomabb, sok zöldséggel, fűszeresen.

Hozzávalók :
  • 1 szelet pangasius filé (kb. 25 dkg.)
  • 1 db citrom
  • 1 db édeskrumpli (batáta)
  • 1 db sárgarépa
  • 1 db paradicsom
  • 1 nagyobb fej gomba
  • 6 db kelbimbó
  • kakukkfű
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • olíva olaj
  • chiliszósz
  • fejessaláta
  • 2 db chilipaprika
Elkészítés:

A halfilét kettévágom, sózom, borsozom, beteszem egy grillserpenyőbe, teszek rá kakukkfüvet, öntök rá olívaolajat, facsarok rá citromot, s hűtőbe teszem.

Az édeskrumplit megpucolom, kockára, a répát karikára vágom, a gombát és a paradicsomot szeletelem, serpenyőbe rakom kevés olajjal, hozzáadom a brokkolit, fűszerezem.

Másnap a halat és a zöldségeket grillezem, tálalom, a tányérra teszek salátalevelet, rá egy darab halat, mellé a zöldségeket, citromszeletet, s locsolok rá chiliszószt.





4 megjegyzés:

  1. Így tányéron jól néz ki az ételkompozíciód, de én mostanában a pangasius halról több vitát hallottam és egyelőre nem tudok állást foglalni hogy mennyire egészséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem semmivel nem egészségtelenebb, mint a mesterségesen tenyésztett norvég lazacok.

      Törlés
  2. Finom lehetett. Én szeretem a pangasiust, és a család is. Hogy mi az igazság, azt csak a Magasságos tudja. Viszont édeskrumplit még soha nem ettem. Láttam már a Tescoban, de nagyon drága volt.

    VálaszTörlés
  3. A pangasiust sokan támadják, szerintem a konkurencia van a dolgok mögött. Én szeretem, sokféleképp készíthető, s kellő fűszerezés mellett nagyon ízletes étel. Az édes krumpli finom, de sajna tényleg drága - többszöröse a csicsókának, amit sokan - nem tudom miért - édes krumplinak neveznek, pedig semmi közük egymáshoz, s még drágább mint a normál krumpli, pedig annak is felment most az ára.

    VálaszTörlés