HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. november 5., hétfő

Tőkehalmájas bruschetta

Tőkehalmájas bruschetta


Tápláló egészséges vacsora.

Hozzávalók :

  • 1 db zsemle
  • 2 gerezd fokhagyma
  • extraszűz olívaolaj
  • 2 levél jégsaláta
  • 1/2 doboz tőkehalmáj
  • 1 db paradicsom
  • 1/2 fej vöröshagyma
  • 1/2 citrom
  • őrölt fekete bors

Elkészítés:

A zsemlét kettévágom, megpirítom, alaposan bedörzsölöm fokhagymával, csöpögtetek rá olívaolajat. Ráhelyezem a saláta leveleket, a tőkehalmájat, paradicsom szeleteket, hagyma karikákat, a megmaradt fokhagymát, sózom, borsozom, facsarok rá citromlevet.




3 megjegyzés:

  1. Kedves Endre!

    Küldtem a múlt héten a Halloween versenyre receptet... Megkaptad? Mert még nm látom a blogodon... Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem kaptam meg, pedig naponta többször is megnézem az e-mail címemmet és a kommenteket is. Átnéztem a blogod valamennyi októberi receptjét, hogy onnan másoljam át, de nem találtam Halloween-nel kapcsolatos bejegyzést. Add meg a linket légyszíves a versenykiírásnál, s én rögtön felteszem a receptedet.

      Törlés