HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. november 29., csütörtök

Gyömbér.hu több mint érdekes megjelenései a Gasztrominer oldalán

Gyömbér.hu több mint érdekes megjelenései a  Gasztrominer oldalán

 Nos, a Gyömbér.hu napok óta nyomul, akármikor nézek be a Miner oldalára, ők mindig elől virítanak.
Én, mindezt megúnva, végül ezt írtam blogjukba:

"Gratulálok, valami csodaragasztót használhattok. Lassan még a Tarka Bárká-n is túltesztek. Ők is hosszú időn keresztül mindig az élen voltak. Már kb. 1 (egy!) hete mindig Ti vagytok a Miner Gasztrogasztró gyűjtőblog első helyén. Ki sem lehet robbantani onnan titeket. Mindezt egy kb. 4.000 Ft-os könyv ürügyén, melyből csak 1 (egy!) darabot kínáltok fel . Ennyire fontos az állandó megjelenés, az állandó ottlét miatti remélt nagy látogatottsági statisztikai mutatószám? Szánalmasok vagytok. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e bátorságotok a commentemet megjeleníteni, vagy törlitek" Én a magam részéről ezt a megjegyzést a saját blogomban beidézem.



Gordon Ramsey egyébként a kedvenc TV-szakácsaim közé tartozik, s még az is lehet, hogy a Mindmegette, Lidel szakácsversenyben megnyert 5.000 Ft-os könyvutalványomból az ő könyvét fogom megvásárolni feleségemnek Karácsonyra.

De mindezt nem azért teszem, mert a gyömbér.hu belopta magát szívembe. A nevűket szándékosan nem linkeltem, nem kívánom népszerűsetíni őket.

3 megjegyzés:

  1. Én már régen kitöröltem az oldalsávomból a miner gyűjtőoldalt, akkor amikor megjelent az oldalukon, hogy megszüntetik. De látom, hogy még mindig működik, nem értem, hogy igazán mit akarnak. Ha tényleg komolyan gondolták, akkor miért nem törlik az oldalukat? Ha pedig meggondolták magukat, akkor vegyék le azt a szöveget, hogy megszünnek.
    Azt meg nem értem, hogy mit akarsz ezzel a Gyömbér.hu oldallal kapcsolatos háborgásoddal. Mindenki megjelenik, a gyűjtőoldalon aki annak idején oda bejelentkezett, nem a Gyömbér.
    hu irányítja, de már talán a miner sem, hanem automatikus. Más gyűjtőoldalakon is láttam már olyat, hogy valakiknek egyfajta receptje egy napon belül háromszor is ott volt. Mi a fenét kell ilyennel foglalkozni? Miért kell mindig ilyen szarságokon mérgelődnöd? De Te tudod...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Miner nekem is rejtély.
      Ami a Gyömbér.hu-t illeti, nem mérgelődöm, csak nem tudom szó nélkül hagyni, ha valaki lop/plagizál, hazudik, vagy manipulál. Már pedig ebben az esetben nyílván az utóbbiról lehet szó. A Miner valószínűleg automatikusan pásztázza végig a bejelentkezett blogokat, ezért nehezen tartom elképzelhetőnek, hogy egy blog egyazon bejegyzéssel - manipuláció nélkül - folyamatosan az élen legyen. Ha ez rendszerhiba lenne, akkor ez több blognál is előfordulna.

      Törlés
  2. Bevezették a moderációt, s nem olvashatóak a megjegyzések. (Amit nem értek, ha nem láthatóak a kommentek, akkor mi szükség van a moderációra?) Ez is arra utal, hogy nem véletlenül vannak ismét az első helyen.

    VálaszTörlés