HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. október 17., szerda

Gastrominer.hu mégis csak működik tovább?

Gastrominer.hu mégis csak működik tovább?

 
Az üzemeltetők azt közölték, hogy " Hosszas gondolkozás után úgy döntöttünk, nem folytatjuk tovább a Miner üzemeltetését és október 11-én este bezárjuk az oldalt. :( "

Ennek ellenére az oldal működik tovább, folyamatosan frissül.

Lehet, hogy az oldal üzemeltetői már nem néznek rá a gyűjtőblogra, de az - valószínűleg automatikusan - frissíti magát, legalább is addig, amíg nem kapcsolják le.

Ennek én a magam részéről örülök, már mint, hogy működik, mert egyrészt a Google után innen érkezik a legtöbb látogató, másrészt a blog gyorsan közli az új bejegyzéseket, így figyelemmel tudom kísérni a legfrissebb bejegyzéseket.

Remélem, még sokáig megmarad az oldal. Drukkolok nekik, Toi, Toi, Toi! Ich drücke meine Daumen!  I'm crossing my fingers! Я нажимаю мой большой палец

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy működik ahogy írtad automatikusan, de szerintem nem érdekli már a működtetőt és előbb-utóbb megszüntetik. Biztos, hogy van oka annak, hogy már nem akarják ezt az egészet csinálni. Szerintem sorra megszünnek majd a gyűjtőoldalak, akkor viszont nehéz lesz megtalálni a gasztrobloggereket csak mi, akik ismerünk egy jó párat tudjuk majd azokat az oldalakat megnézni.
    Egyébként mit szólsz ahhoz, hogy a Blogger megújította az Irányítópultunkat, csak addig húzta időt adva, hogy majd csak megszokjuk - én nem szoktam meg, mert jobb volt a régi - és végül már nem lehet visszahozni a régit. Kénytlenek vagyunk ebben megismerni mi hol van és hogyan müködtethető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írtam, én is számolok vele, hogy előbb-útóbb lekapcsolják.
      A Bloggger régi irányítópultja nekem is jobban tetszett, de én már jóideje az újat használom, mível számítottam rá, hogy idővel a régi megszünik.

      Törlés