HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. szeptember 23., vasárnap

Érdekességek a látogatók szokásainak vizsgálatakor - fura statisztika

Érdekességek a látogatók szokásainak vizsgálatakor - fura statisztika


Bár én soha nem voltam elméleti közgazdász, mindig a gyakorlati területeken, főleg a külkereskedelemben, illetve a kereskedelem különböző területein ténykedtem, de azért a számok mindig is érdekeltek.

Ma egy kicsit belenéztem a statisztikába, s magam is meglepődtem.

Olyan oldalak iránt érdeklődnek, melyek abszolúte nem aktuálisak. Húsvét, Hallowenn, Boldog Karácsonyt!. Az Oktoberfest iránt már több mint két (!!!!) hónapja volt érdeklődés, ez jelenleg is érzékelhető, ami most már jogos, hiszen szeptember 22-én nyitották meg a sör ünnepét, ugyanakkor a most írt bejegyzésem iránt -  a kezdeti gyors oldalmegnyítások  után - erősen megcsappant az érdeklődés, pedig ott élő kamerák is láthatóak, inkább a korábbi, 2011, 2010. bejegyzésemet látogatják.

Szóval fura, hogy kit mikor mi érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése