HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. július 4., szerda

Baconba tekert fehér spárga paradicsommal és sajttal, csőben sütve, chilis spagettivel

Baconba tekert fehér spárga paradicsommal és sajttal, csőben sütve, chilis spagettivel


A spárga a királynők étele, no és az enyém.

Hozzávalók:
  • 8 szál fehér spárga
  • 4 szelet bacon
  • 2 db paradicsom
  • füstölt sajt
  • vaj 
  • citromos olíva olaj
  • őrölt fehér bors
  • szerecsendió
  • 1 szelet citrom
  • koriander levél
  • spagetti
  • chili

Elkészítés:
    A spárgát megpucolom, fás végét levágom. Négyesével baconba tekerem. Egy hőálló edényt kivajazok, belehelyezem a spárgakötegeket, alulra a paradicsomokat. Fűszerezem, meglocsolom citromos olíva olajjal.

    Előmelegített sütőben175 C fokon hőkeverésen  megsütöm bő 25 perc alatt. Közben szeletelek a füstölt sajtból, s amikor már majdnem megsült a spárga, ráteszem, átkapcsolom grill fokozatra, 200 V fok, s még kb 3 percig sütöm.

    Tálaláskor a tányérra helyezem a spárgát, a paradicsomot, mellé egy kupac spagettit, amire chili szószt locsolok.. Díszítem citrom karikával, s koriander levéllel.





    3 megjegyzés:

    1. Kedvemre való recept, a hozzávalók miatt az én ízvilágomhoz hasonló.
      Más: már régen megállapítottam, de most már szólok, hogy nem látom a receptjeimet a gyüjtő oldaladon. Mi ennek az oka?

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. A június 30. (utolsó előtti) bejegyzésed benne van. Miután benne vagy az adatbázisban, elméletileg minden bejegyzésnek meg kell jelennie. A július 4.-t most manuálisan beletettem.

        Törlés
      2. Április 16-tól június 23-ig szüneteltettem a blogomba az írogatást, recept bejegyzést. Ezután június 24-én, 26-án és július 4-én folytattam, és csak a július 4.-i bejegyzésem láttam a korábbiakat nem. Én minden gyüjtőoldalt ahová bejelentkeztem mindig megnézem, hogy megjelent-e a receptem amit éppen betettem, de Nálad nem láttam, ezért szóltam. De más gyüjtőoldalaknál is tapasztaltam pld. a gasztroblogok, meg a miner is hanyagol. Az nap amikor beteszem a receptem többször is visszanézek mindenhová, és nem találom a receptem.
        Na mindegy, ez engem nem különösebben érdekel csak megkérdeztem. Úgy gondolom, ha bent vagyok a listába, akkor meg kéne jelenni a receptemnek is.

        Törlés