HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. június 27., szerda

Virágzik a tök

Virágzik a tök


Ez még önmagában nem nagy esemény, de ami mégis érdekessé teszi az az, hogy a tök nem a konyhakertben van, hanem a kukatároló elött, a kiskapu járdáján. No, nem direkt ültettük oda. Valószínüleg egy mag odakerült valahogy, s egyszer csak kinőtt. Nem volt szivünk kiírtani. Ha már egyszer ott van, hadd maradjon. Mi többnyire amúgy is a kocsibejáron közlekedünk. Egyre terebélyesedik, már több mint két méteresre nötte ki magát (a fotón nem látszik, de még a levendula mögött is tovább kuszik), több bimbó is van rajta (legalább tizenötöt számoltam meg), sőt ma már egy virág is megjelent. Úgyhogy bő termésnek nézünk elébe. 


3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, olyan jó, hogy nem húztátok ki:-)
    Nálam is mindenhol, minden nő a kertben, magától...

    VálaszTörlés
  2. De jó Neked!! Én is szerettem volna egy pici konyhakertet, de aztán nem lett belőle semmi.

    VálaszTörlés
  3. Én csináltam egy kis konyhakertet a feleségemnek, mert ezt kérte. Ezért hoztam előre a fagyal sövényt. Egy darabig csinálta is, aztán ráunt. Ma már inkább virágok vannak ott is, zöldségek csak elvétve.

    VálaszTörlés