HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. június 18., hétfő

Pancsoló kislány

Pancsoló kislány

Tombol a kánikula. Már a reggeli locsolásnál érzékelhető volt, hogy ma alaposan befűtöttek. Az ezt követő séta alkalmával kerestem az árnyékot. Az időjósok szerint akár 35 C fok is lehet.

Gondolom nem csak a korombeliek ismerik a címadó számot, hiszen a rádiók gyakran adták.

MTRO-Kovács Eszti - Pancsoló kislány



Ilyen hőségben aki teheti, vízpartra, strandra megy, s jól behűtött sört, vagy egy finom koktélt iszik.

A feleségem a húga balatoni házának medencéjében hűsölt, míg én itthon  vigyáztam a házra, s locsoltam.
A pancsoló "kislány":



Hát nem gyönyörűek ezek a koktélok?


És végül egy másik nagy sláger a '60-as évekből:

CALIFORNIA GIRLS The Beach Boys MM images




6 megjegyzés:

  1. De szeretnék most én is "balatoni pancsoló kislány" lenni és ebben a gyönyörű medencében lubickolni...ehelyett "gyömrői irodista" vagyok, aki imádkozik a hétvégi jó időért...:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Endre szóval Neked csak a locsolás maradt és a házra vigyázás. Hidd el, hogy sokan örülnének ennek is, és sok esetben még jobb is a saját otthon kényelme ebben a nagy melegben, mint valahol vendégeskedni, mégha az rokonoknál van is.
    Kérésem is lenne Hozzád vagy aki itt jár és olvassa tőlük is örömmel fogadom a segítséget. Arról van szó, hogy valami miatt elment a hang a gépemből ahol eddig volt, pld. a Windowsba a koddal belépésemkor, vagy a levelezőmbe hang jelezte, hogy jött üzenet, vagy a blogom oldalsávjában ott van egy fekete cica amit lehet a feje közepén "símogatni" és akkor nyávog - most minden néma és nem tudom az okát, mert én nem tudom, hogy valamit csináltam volna ami miatt eltünt. Kérlek, hogyí segítsél abban, hogy mit csináljak és hogyan és hol, hogy újra legyen hangjelzésem. Köszi előre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg, hogy van-e hang nálad a zenei klipp nézésekor.Ha nincs, akkor lehet, hogy a hangkártyával történt valami. Egyáltalán, bocsi, be van kapcsolva a hagszóró?
      Ugyanis megátogattam a blogodat, nekem nyávog a macsek.

      Törlés
    2. Nem szoktam zenei klippeket hallhatni, nézni csak ritkán ami az ízlésemnek megfelel, de most néztem, hogy meggyőződjek arról, hogy van-e hang. Sajnos nincs. Én ehhez a hangkártya témához - meg sok máshoz - sem értek a gépet illetően így biztos, hogy nem próbálkozok semmivel, de nem is tudom, hogy hol, hogyan és mivel. Az biztos, hogy az eredeti Windows van benne, és a gépem még csak két éves lesz az ősszel. Majd hívok szervizt aki megoldja a gondom. De köszönöm azt amit írtál

      Törlés
  3. Szívesen meghallgattam a Pancsoló kislányt, gyerekkorom kedvenc dala volt!

    VálaszTörlés
  4. De jó lehet most a Balcsi nyaralni...hűsölni a vízben...Endre te nem jársz le? Vagy együtt nem jártok a családdal? Tenger...külföld ..ilyenek..Kóstólgathatnál kedvedre, lehet nézegetni a csajokat...:-) Használd ki, hogy szabad a konyha! Én azt tenném a helyedben! ARI

    VálaszTörlés