HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. június 27., szerda

Icebar Budapest

Icebar Budapest


Halottam már jégból épült hotelről, mely valahol Finnországban működik a téli hónapokban, de hogy Budapesten is van jégbár, méghozzá nem csak télen, hanem a legnagyobb kánikulában is, erről csak most szereztem tudomást.

Fantasztikus. Gondoltam megosztom veletek is.





Aki többre is kivácsi, a honlapjukon megnézheti:

ICEBAR Budapest


P.S. Ami nem teljesen tiszta, a belépő ára (melyért nem csak eszkimó ruhát és kesztyűt, hanem  2 cocktailt és egy "Jeges mangókrémleves"-t is adnak). A honlap szerint a helyszínen 5.000 Ft fizetendő, míg on-line-os megrendelés esetén 4064 Ft, ugyanakkor a KUPONVILÁG
2100 Ft helyett akciósan 990 Ft-ért kínálja.



3 megjegyzés:

  1. Na én nem vagyok elájulva az ilyen hülyeségtől. Arról nem is beszélve, hogy ilyen helyen semmi pénzért sem dolgoznék. Nincs ebben semmi jó, én utálom a telet, a hideget. Dideregve igyak hideg italt, na neeee... Az északi népek hozzá vannak szokva,vagy ha nem, akkor is el kell viselniük az ottani éghajlatot. De rajtuk is csodálkozom, hogy nem elég nekik az ami egyébként van hideg, méghozzá jó nagy.

    VálaszTörlés
  2. Az is "írtó jó lehet", hogy a fene tudja kik és hányan vették már magukra azokat az eszkimó ruhákat és kesztyűket... Tudod, hogy mikor venném fel...

    VálaszTörlés
  3. Végre valami más mint a megszokott. Én kipróbáltam a jégbárt, 40 perc után kezdtem érezni a hideget. A kabátok és kesztyűk tisztítva voltak, semmi gond nem volt velük. A tömegközlekedési eszközökön sokkal rosszabb a helyzet amikor hozzád dörgölőzik mindenki. Ezt a ruhát a téli kabátra adják rá nem is érintkezel vele. Én ajánlom mindenkinek az icebar-t. A belépő 990 Ft volt és két koktélt tartalmazott. Ez a téli akció. Van egy koppintás is az icy penguins bar is, na az borzalmas. A szobrok minősége siralmas, szinte üres nincs benne csak minimális jég abban is giccses kínai gumihalak vannak befaragva. Az eredeti icebar kínál vodkát, forralt bort, forró levest, alkoholos és mentes koktélokat, míg a koppintás az icybar csak tartósítószer ízű szörpöt. Nincs is kiírva mit raknak a italba, nagyon bizarr. Mindenkinek ajánlom az eredeti icebar-t próbáljátok ki. Infót itt találtok: www.icebar.hu Jó hűsölést.

    VálaszTörlés