HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. május 6., vasárnap

Május - lila orgonák

Május - lila orgonák

Május első vasárnapja van, Anyák napja. De erről már írtam egy bejegyzést.

Mielőtt elvirágozna, lefényképeztem az orgona bokor néhány virágát. Az utolsón még néhány tojás is látható, melyek Húsvétról maradtak itt.







Lila orgonák (régi orosz dal)


Lila orgonák, ó vígasztaljatok !
Mi lesz most velem, hogy így kinyíltatok ?
Hiába járok a kertbe, jobbra balra nézegetve,
Nem találok kedvesemre
Bárhogy is keresem.
A sok szép virág közt őt nem lelem...

Lila orgonák a bokrotok alól
Hallom, hogy az én szép kedvesem dalol.
Ha nem jön elő a párom, nem marad virág az ágon,
Mind letépem, s megtalálom.
Bárhogy is keresem.
A sok szép virág közt én meglelem...

Lila orgonák, oly dús a lombotok.
Egy szép barna lányt de elbújtattatok,
Mondj búcsút az orgonáknak,
Pompázzon csak a világnak,
Jöjj elő én csókkal várlak,
S megkérem a kezed.
Boldogok leszünk majd kettesben veled..

 

Adai Fehér Galamb - Lila Orgonák


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése