HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 1., vasárnap

Hideg kaja

Hideg kaja

Hazaugrott a lányunk Grazból csütörtökön, úgyhogy a feleségem  órákat süt-főz, én a közelébe se jutok a konyhának. Kénytelen voltam tegnap hideget enni. De ma is hasonló lesz a helyzet. Ahogy a bejegyzést írom, a nejem most is a konyhában tüsténkedik, útravalót készít (4 órás az út), s dobozol ételt a következő napokra, pedig a lányzó Húsvétra megint hazajön már csütörtökön (Ausztriában a péntek is ünnep.) Nos a hideg kajánál franciásra vettem a témát.

Hozzávalók :
  • francia saláta 
  • casinó tojás
  •  tormakrémes sonkatekercs
  • retek
  • újhagyma
  • medvehagyma
  • csípős hegyes zöld paprika
  • petrezselyem levél
A hozzávalókat tányérra pakoltam, friss zsemlével, s behűtött sörrel fogyasztottam.

Tartok tőle, hogy Húsvétkor  megint kiszorulok a konyhából. Még előre se nagyon tudok bármit főzni, mert a nejem mindkét hűtőt telepakolta, nekem csak a lentiben maradt egy polcom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése